Prinášame POHODU do života.

Všeobecné obchodné podmienky

e-shopu ASO VENDING

Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou www.asovending.sk je:
 
obchodná spoločnosť:                              ASO VENDING s.r.o.
sídlo/poštová adresa:                               Medený Hámor 7, Banská Bystrica
IČO:                                                                  45851221
DIČ:                                                                  2023114434 
IČ DPH:                                                           SK2023114434 
zapísaný:                                                        Obchodný register Okresného súdu Banská Bystrica
Oddiel: Sro vložka č. 18957/S
zastúpený:                                                     Ing. Miroslav Korček, konateľ
e-mail:                                                             eshop@asovending.sk
tel. číslo:                                                          + 421 90 5853 778
 
č. účtu/IBAN:                                                 SK88 0200 0000 0028 9606 9551
(ďalej len „ASO VENDING“)
 
Orgánom dozoru je:

 Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
bb@soi.sk
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71
 

Článok I.
Základné pojmy

Predávajúci      spoločnosť ASO VENDING s.r.o., ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou (kúpnou zmluvou), z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike pri uzatváraní a plnení zmlúv (kúpnych zmlúv) koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet. 
Predávajúci prostredníctvom E-shopu predáva Tovar. Predávajúci je obchodníkom v zmysle Občianskeho zákonníka a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 
Kupujúci    je Kupujúci - Spotrebiteľ a/alebo Kupujúci - Podnikateľ 
Kupujúci - Spotrebiteľ    je fyzická osoba, ktorá nakupuje Tovar prostredníctvom E-shopu a ktorá v súvislosti s takouto zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania
Kupujúci – Podnikateľ    je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
Ak uvedie Kupujúci v Objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), DIČ a/alebo IČ DPH potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené vo VOP pre Kupujúceho - Podnikateľa 
E-shop    internetový obchod ASO VENDING umiestnený na doméne www.asovending.sk
Tovar    Tovar ponúkaný prostredníctvom E-shopu
Objednávka    úkon Kupujúceho v súvislosti s E-shopom, ktorý vyjadruje vôľu Kupujúceho nakúpiť Tovar cez E-shop
Suma    celková cena uvedená v Objednávke, najmä cena za všetok Tovar, ktoré si Kupujúci objednal a je uvedený v Objednávke, s DPH vrátane ceny Poštovného
Poštovné    cena za doručenie Tovaru ku Kupujúcemu. Bez manipulácie s Tovarom (t.j. bez vynášky Tovaru a pod.) 
VOP     tieto všeobecné obchodné podmienky
Potvrdzujúci e-mail    E-mail Predávajúceho v zmysle čl. III. ods. 11 týchto VOP

 Článok II.
Všeobecné ustanovenia

1.         Tieto VOP upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvných vzťahov uzavretých medzi spoločnosťou ASO VENDING ako Predávajúcim a/alebo dodávateľom, a Kupujúcim prostredníctvom internetovej stránke E-shopu. Ide o nasledovné zmluvné vzťahy:
a) kúpna zmluva (kávovar, automat a/alebo ich príslušenstvo, káva)
Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmlúv uzavretých prostredníctvom E-shopu. Tieto VOP sú záväzné pre obe zmluvné strany. Ich akceptáciu potvrdzuje Kupujúci odoslaním Objednávky.
 
2.         Právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim - Spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj ostatnými súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi.
 
3.         Právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim – Podnikateľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení ako aj ostatnými súvisiacimi všeobecne záväznými právnymi predpismi. Na tieto právne vzťahy sa nevzťahujú ustanovenia zákonov na ochranu spotrebiteľa.

Článok III.
Spôsob uzavretia zmluvy

1.         Kupujúci si objednáva Tovar u Predávajúceho cez E-shop umiestnený pod doménou www.asovending.sk.
 
2.         Popis toho-ktorého Tovaru, jeho vlastnosti, dostupnosť na sklade a cena sú uvedené v E-shope pri tom-ktorom Tovare. Predávajúci záväzne potvrdí dostupnosť Tovaru až v Potvrdzujúcom e-maili.
 
3.         Nákup Tovaru v E-shope nie je podmienený registráciou na internetovej stránke E-shopu. V prípade, že sa Kupujúci chce registrovať (napríklad pre urýchlenie ďalších nákupov), je Kupujúci povinný vyplniť údaje, ktoré od neho E-shop vyžaduje v časti registrácia. Pri registrácii bude Kupujúcemu na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii doručená e-mailová správa, ktorá obsahuje jeho prihlasovacie meno a heslo. 
 
4.         Po úspešnej registrácii bude mať Kupujúci prístup k svojmu kontu, prostredníctvom ktorého sa bude pri nákupoch prihlasovať v E-shope. Pri každom ďalšom nákupe sa Kupujúci už neregistruje, stačí, aby sa pomocou svojich prihlasovacích údajov prihlásil k svojmu kontu na E-shope.
 
5.         Kupujúci objednáva Tovar u Predávajúceho prostredníctvom E-shopu, a to podľa pokynov uvedených v tomto E-shope.
 
6.         Po stlačení tlačidla pridať alebo vložiť „DO KOŠÍKA“ alebo ikony nákupného košíka pri tom-ktorom Tovare sa vybraný Tovar automaticky pridá do nákupného košíka Kupujúceho. 
 
7.         V náhľade nákupného košíka si Kupujúci zároveň zvolí miesto doručenia Tovaru a spôsob doručenia Tovaru podľa možností, ktoré ponúka Predávajúci. K cenám za jednotlivé Tovary sa pripočíta aj Poštovné podľa zvoleného druhu doručenia, ak Predávajúci umožňuje doručiť Tovar viacerými spôsobmi.
 
8.         Pred pokračovaním v Objednávke je Kupujúci povinný oboznámiť sa s VOP a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím tlačidla „Súhlasím s obchodnými podmienkami“ Znenie VOP je vždy dostupné aj na stránke E-shopu v časti „Informácie“.
 
9.         Po stlačení tlačidla „Objednať produkty“ Kupujúci pokračuje vo vyplnením fakturačných údajov a následne výbere spôsobu dopravy a platby za Objednávku. Po zvolení spôsobu platby sa zobrazí zhrnutie Objednávky s uvedením celkovej Sumy na úhradu.
10.     Odoslaním Objednávky, t. j. stlačením tlačidla „Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby“ si Kupujúci záväzne objednáva vybraný Tovar u Predávajúceho. Odoslaním Objednávky Kupujúci zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil/bol Predávajúcim informovaný okrem iného aj o:
- vlastnostiach Tovaru,
- celkovej Sume, ktorú je Kupujúci povinný Predávajúcemu uhradiť.
 
11.     Po odoslaní Objednávky bude táto Objednávka zaregistrovaná v systéme E-shopu. Predávajúci zašle na e-mailovú adresu Kupujúceho, ktorú tento uviedol pri registrácii potvrdenie Objednávky s informáciami o Objednávke – číslo Objednávky, špecifikácia Tovaru, údaje o Sume, údaje o platobných podmienkach, fakturačné údaje, dodacie podmienky prípadne iné údaje. Spolu s Potvrdzujúcim e-mailom Predávajúci zašle Kupujúcemu-Spotrebiteľovi aj platné VOP, vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy, poučenie Kupujúceho-Spotrebiteľa o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy.  
12.     Odoslaním Potvrdzujúceho e-mailu sa zmluva považuje za uzavretú.  
 
13.     Kupujúci zároveň potvrdzuje a súhlasí s tým, že kúpou Tovaru Kupujúcemu nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných lôg či patentov Predávajúceho.
 
14.     Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastáť prípady, kedy Kupujúci objedná Tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému Predávajúceho. Predávajúci si v takom prípade vyhradzuje právo zrušiť Objednávku Kupujúceho a ponúknuť Kupujúcemu Tovar so správnou cenou alebo náhradný Tovar, pričom o tom Kupujúceho bezodkladne informuje e-mailom. Predávajúci si ďalej vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť, ak Predávajúci zistí, že došlo na strane Kupujúceho k zneužitiu osobných údajov, zneužitiu bankového prevodu a pod. 

Článok IV.
Cena a platobné podmienky

1.         Za dodanie Tovaru je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu riadne a včas cenu podľa odseku 4 tohto článku VOP, platnú v čase odoslania Objednávky, ktorá bola potvrdená Potvrdzujúcim e-mailom.
 
2.         V E-shope sú uvedené aktuálne a platné ceny. Tieto ceny sú konečné. Uvedené sa netýka Poštovného, ktoré je uvedené až v rámci tzv. nákupného košíka a jeho výška sa odvíja od voľby Kupujúceho. Poplatky bánk za vykonanie úhrady sa riadia zmluvou medzi Kupujúcim a bankou Kupujúceho. Predávajúci nezodpovedá za výšku takýchto alebo obdobných poplatkov s tým súvisiacich. 
 
3.         Predávajúci je platcom DPH.
 
4.         Sumu podľa Objednávky môže Kupujúci uhradiť:
a) bankovým prevodom alebo
b) kartou online,
 
5.         V prípade, ak Kupujúci zaplatí Predávajúcemu Sumu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola Suma pripísaná na účet Predávajúceho.
 
6.         Kupujúci je povinný zaplatiť Predávajúcemu Sumu bankovým prevodom v lehote 5 dní odo dňa doručenia Potvrdzujúceho e-mailu. 
 
7.         V prípade, ak Kupujúci nezaplatí Predávajúcemu celú Sumu v lehote splatnosti, zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa bez ďalšieho ruší. Kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný odoslaním e-mailu s uvedením, že zmluva sa ruší z dôvodu nezaplatenia Sumy riadne a včas.
 
8.         Kupujúci ku každej uzavretej zmluve obdrží faktúru e-mailom. Tam kde je nutný záručný list, dostane ho v balení.
 
9.         Akciové ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového tovaru alebo po dobu časovo určenú. 
 

Článok V.
Dodacie podmienky

1.         Tovar predávaný cez E-shop je limitovaný aktuálnymi skladovými zásobami Predávajúceho. Tovar označený ako „dostupný“ alebo „na sklade“ alebo „skladom“ alebo s iným označením vyjadrujúcim , že tento tovar je dostupný, Predávajúci odosiela, resp. pripraví na osobný odber v lehote 2 až 3 pracovných dní odo dňa odoslania Potvrdzujúceho e-mailu, za predpokladu kompletnej úhrady Sumy. Dostupnosť Tovaru predávajúci potvrdí v Potvrdzujúcom e-maili. Tovar označený ako „nie je na sklade“ je aktuálne nedostupný. Tovar s označením dostupnosti „na objednávku“ alebo „dostupný na sklade u dodávateľa“ alebo s uvedením orientačného časového údaja dostupnosti je odosielaný v tomto časovom horizonte. Predávajúci bude bezodkladne informovať Kupujúceho o nemožnosti dodania Tovaru, ako aj v prípadoch vyššej moci alebo dôvodoch, za ktoré Predávajúci nezodpovedá. 
 
2.         Predávajúci má právo zrušiť Objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti Tovaru nie je schopný dodať tovar Kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP alebo v Potvrdzujúcom e-maili alebo v cene, ktorá je uvedená na E-shope, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O zrušení Objednávky bude Kupujúci informovaný e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote 15 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s Predávajúcim nedohodne inak.
 
3.         Doručenie Tovaru je možné uskutočniť prostredníctvom prepravnej spoločnosti alebo osobným odberom počas otváracích hodín (pracovné dni od 09:00 do 14:00) v prevádzke Predávajúceho na adrese ASO VENDING s.r.o.. Medený Hámor 7, 974 01 Banská Bystrica, ak o to Kupujúci požiada v Objednávke. V prípade osobného odberu je Kupujúci povinný vyzdvihnúť Tovar do 14 dní od doručenia Potvrdzujúceho e-mailu a za predpokladu úhrady Sumy.
 
4.         Predávajúci dodá Tovar Kupujúcemu na adresu ním uvedenú v Objednávke. Doručovateľ Tovaru je oprávnený u preberajúcej osoby vhodnými prostriedkami vykonať zistenie a overenie či táto osoba je Kupujúcim a/alebo či je oprávnená prevziať Tovar. 
 
5.         Ak má Predávajúci Tovar odoslať, odovzdá – dodá Tovar Kupujúcemu - Podnikateľovi odovzdaním prvému dopravcovi k preprave pre Kupujúceho - Podnikateľa a umožní Kupujúcemu - Podnikateľovi uplatniť práva z prepravnej zmluvy voči dopravcovi. Predávajúci odovzdá – dodá Tovar Kupujúcemu – Spotrebiteľovi až, keď mu Tovar odovzdá dopravca.
 
6.         Samotné doručovanie je uskutočňované v lehotách podľa podmienok prepravných spoločností, spravidla je Tovar doručený do 48 hodín od jeho odoslania. Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené omeškaním doručenia Tovaru po tom, ako odovzdal Tovar doručovateľovi. Predávajúci taktiež nezodpovedá za poškodenie zásielky pri doručovaní Tovaru.
 
7.         Ak Kupujúci nevznesie námietky k nedoručeniu Tovaru alebo k doručeniu iného, nekompletného alebo poškodeného Tovaru v lehote dvoch dní od prevzatia Tovaru, na základe potvrdených dodacích/prepravných listov sa predpokladá, že Tovar bol Kupujúcemu dodaný riadne, ak Kupujúci nepreukáže opak. 
 
8.         Ak Tovar nebol Kupujúcemu doručený v termíne uvedenom v Potvrdzujúcom e-maili, Kupujúci je povinný bezodkladne kontaktovať Predávajúceho. Predávajúci bezodkladne preverí stav doručovania a určí dodatočnú lehotu na doručenie, o čom Kupujúceho e-mailom informuje. Ak Tovar nie je Kupujúcemu doručený ani v tejto dodatočnej lehote, Kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť. Predávajúci je v tomto prípade povinný vrátiť Kupujúcemu už zaplatenú finančnú čiastku, a to do 14 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy.
 
9.         Doručovaný Tovar je Kupujúci povinný prevziať. V prípade neprevzatia Tovaru Kupujúcim je toto považované za podstatné porušenie povinnosti Kupujúceho a týchto VOP a Kupujúci a Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy. Kupujúci v tomto prípade zodpovedá Predávajúcemu aj za prípadnú vzniknutú škodu. Odoslaním e-mailu s informáciou o zrušení zmluvy z dôvodu odstúpenia Predávajúceho od zmluvy na e-mail Kupujúceho, ktorý uviedol pri odoslaní Objednávky na E-shop, sa považuje zmluva za zrušenú. 
 
10.     Ak bude potrebné dodanie Tovaru opakovať z dôvodu na strane Kupujúceho, všetky náklady s tým vzniknuté hradí Kupujúci Predávajúcemu, a to najmä náklady na opakované dodanie Tovaru na miesto určenia.
 
11.     Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda Tovar ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že Kupujúci zistí, že Tovar alebo obal Tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi-doručovateľovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia Tovaru je povinný Kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia Tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Takto vyhotovený záznam bezodkladne doručí Predávajúcemu, ktorý po vyhodnotení prípadu zaujme stanovisko, o ktorom bude Kupujúceho informovať ako aj o spôsobe riešenia tohto prípadu. 

Článok VI.
Odstúpenie od zmluvy

1.         Kupujúci - Spotrebiteľ je v zmysle ust. § 19 a nasl. zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru. Kupujúci - Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a prezrieť, prípadne zistiť jeho funkčnosť (len v tom rozsahu, ako by mu to bolo umožnené pri kúpe v kamennom obchode). Za zistenie funkčnosti sa nepovažuje inštalácia a sfunkčnenie automatu ani otvorenie balenia kávy a prípadne jeho vyskúšanie. V takýchto prípadoch nie je Kupujúci – Spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
 
2.         Kupujúci - Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u Predávajúceho v listinnej podobe na adrese Medený Hámor 7, 974 01 Banská Bystrica, alebo emailom na adrese eshop@asovending.sk spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy s uvedením mena a priezviska Kupujúceho - Spotrebiteľa, jeho adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla účtu pre finančné vysporiadanie. Kupujúci - Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.

3.         Ak Kupujúci - Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej Kupujúci - Spotrebiteľ odstúpil. Kupujúci-Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť len od zmluvy ako celku, nie čiastočne, ak sa v konkrétnej veci s Predávajúcim nedohodol písomne inak.
 
4.         Kupujúci - Spotrebiteľ je povinný Tovar, zaslať (ak bola predmetom zmluvy kúpa Tovaru) najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy späť poštou alebo iným prepravcom na adresu:
 
ASO VENDING s.r.o.
Medený Hámor 7, 974 01 Banská Bystrica
prípadne Tovar osobne doručiť Predávajúcemu na tejto adrese počas otváracích hodín (pracovné dni od 09:00 do 14:00). Kupujúci - Spotrebiteľ je odstúpením od zmluvy povinný doručiť Predávajúcemu Tovar kompletný vrátane všetkého príslušenstva, návodov, kópie daňového dokladu, prípadne všetkej ostatnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a najmä nepoužívaný. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku Predávajúci nepreberá. 
 
5.         Kupujúci – Spotrebiteľ uhradí náklady spojené s vrátením Tovaru Predávajúcemu. Kupujúci znáša aj náklady na vrátenie Tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť prostredníctvom pošty. 
 
6.         Po platnom odstúpení od zmluvy Predávajúci vráti Kupujúcemu – Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré Kupujúci preukázateľne a efektívne uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä cenu vrátane nákladov na doručenie Tovaru ku Kupujúcemu - Spotrebiteľovi. Predávajúci však nie je povinný uhradiť Kupujúcemu – Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil Kupujúci – Spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. 
 
7.         Platby budú Kupujúcemu – Spotrebiteľovi vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bude Predávajúcemu doručené oznámenie Kupujúceho - Spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy, nie však skôr ako po doručení vráteného Tovaru. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci – Spotrebiteľ pri svojej platbe. 
 
8.         V prípade, že Kupujúci – Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí Predávajúcemu Tovar, ktorý je poškodený alebo nefunkčný, zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru. Predávajúci má v tomto prípade právo na náhradu škody predstavujúcej rozdiel medzi cenou Tovaru pred a po jeho poškodení a náklady ktoré vznikli Predávajúcemu v súvislosti s opravou Tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis Tovaru. V prípade, že Kupujúci – Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí Predávajúcemu Tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, Kupujúci - Spotrebiteľ sa zaväzuje uhradiť Predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota Tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli Predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru. Kupujúci - Spotrebiteľ je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
 
9.         Kupujúci - Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy (§19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z.), predmetom ktorej je:
a) poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby alebo ak poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
b) dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
c) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
d) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
e) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
g) dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,
h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,
i) dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,
j) dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,
k) tovar zakúpený na verejnej dražbe,
l) poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
m) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
 
10.     Kupujúci – Podnikateľ berie na vedomie, že ako Kupujúci - Podnikateľ nemá nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní. Pre odstúpenie od zmluvy zo strany Kupujúceho - Podnikateľa, sa uplatňujú zákonné podmienky upravené v Obchodnom zákonníku a tieto VOP.
 
11.     Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Predávajúceho alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať Tovar Kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP alebo v cene, ktorá je uvedená na E-shope. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať Kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú cenu.

Článok VII.
Záručné podmienky a reklamácie

Záručné podmienky a postup pri uplatňovaní reklamácie na Tovar, resp. vytknutie vady Tovaru, predávaného Predávajúcim prostredníctvom jeho E-shopu sú upravené v prílohe č. 1 týchto VOP – Záručné podmienky a reklamačný poriadok Predávajúceho, zverejnenej na internete, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto VOP.

Článok VIII.
Alternatívne riešenie sporov

1.         Predávajúci a Kupujúci sa dohodli, že v prípade akéhokoľvek sporu z právneho vzťahu vyplývajúceho zo zmluvy, ktorú podľa týchto VOP zmluvné strany uzavreli, alebo právneho vzťahu z nej vyplývajúceho, sa pokúsia o mimosúdnu dohodu. V prípade, ak nedôjde k dohode, je každá zmluvná strana oprávnená domáhať sa svojich práv súdnou cestou na všeobecnom súde podľa Civilného sporového poriadku.
 
2.         Pokiaľ Kupujúci - Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu, a to písomne v listinnej podobe na adrese ASO VENDING s.r.o., Medený Hámor 7, 974 01 Banská Bystrica, alebo emailom na adrese eshop@asovending.sk. Ak Predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Kupujúci - Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
 
3.         Subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); Kupujúci - Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
 
4.         Kupujúci - Spotrebiteľ je oprávnený použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolí. Kupujúci - Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kupujúci - Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

Článok IX.
Záverečné ustanovenia

1.         Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 31.01.2025
2.         Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke www.asovending.sk. Platne uzavretá zmluva sa však riadi VOP platnými v čase, v ktorom bola uzavretá. 
 
V Banskej Bystrici dňa 31.01.2025
ASO VENDING s.r.o.

                                                                                                                                                                                                                         

PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Adresát:ASO VENDING s.r.o., Medený Hámor 7, 974 01 Banská Bystrica

Uplatnenie reklamácie

Titul, meno a priezvisko:

Adresa bydliska:

E-mailová adresa:

Číslo objednávky a faktúry:

Dátum objednania:

Dátum prevzatia tovaru:

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

Popis a rozsah vád tovaru:

Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom:

Prílohy:

Dátum:

Podpis:

                                                                                                                                                                                                                         

PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát:ASO VENDING s.r.o., Medený Hámor 7, 974 01 Banská Bystrica

Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku") odstupujem od Zmluvy:

Titul, meno a priezvisko:

Adresa:

E-mailová adresa:

Číslo objednávky a faktúry:

Dátum objednania:

Dátum prevzatia tovaru:

Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):

Dôvod vrátenia tovaru:

Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom:

Upozornenie pre spotrebiteľa:Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Dátum:

Podpis: